Косів: форум міста та району
15:34, 28 Березня 2024 *
Ласкаво просимо, Гість. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтеся.
Увійти
 
 
   Початок   Допомога Пошук Увійти Реєстрація WAP  
Сторінок: 1 [2] 3 4 ... 7 |   Вниз
  Друк  
Автор Тема: Поради для починаючих велотріперів  (Прочитано 68502 раз)
Burkut
Фахівець


Репутація: 12
Offline

Повідомлень: 310


« Відповідь #15 : 00:00, 19 Липня 2011 »

кепка з пінопласту - то святе. скільки про це вже було сказано, що я й повторюватись не хочу.
до речі, непогані окуляри є й дешевше 200 грн.
а інтернет-каталог лише для того, щоб вибрати ті, що подобаються зовні, а потім шукати їх в магазинах. у нас, в києві, з цим проблем немає.
ось тут пишуть, що купити їх можна і в франику і в чернівцях, але як підказує досвід, що там є далеко не весь асортимент

Радість — це те, що дається з боєм.
Ні краплі смутку, ні краплі сумніву...
Тарас Пасимок
Абориген


Репутація: 49
Offline

Повідомлень: 2572


« Відповідь #16 : 22:20, 14 Серпня 2011 »

цікавить таке питання - як правильно підкорювати стрімкі чи довгі підйоми на велосипеді?

тобто я розумію, що змінюєш передачу і крутиш педалі, але от помітив, що не завжди вдається вибрати  правильну передачу, коли вдається то легко, а коли ні, то йдеш у верх пішки  Smiley

от є з Кутів в Косів файний горб - хай буде за приклад!
wildperson
Модератор


Репутація: 83
Offline

Повідомлень: 2667


« Відповідь #17 : 22:37, 14 Серпня 2011 »

цікавить таке питання - як правильно підкорювати стрімкі чи довгі підйоми на велосипеді?

тобто я розумію, що змінюєш передачу і крутиш педалі, але от помітив, що не завжди вдається вибрати  правильну передачу, коли вдається то легко, а коли ні, то йдеш у верх пішки  Smiley

от є з Кутів в Косів файний горб - хай буде за приклад!
Тут зараз набiжить профi, все порадять. А я, як повний чайник, що нiколи не мав таких роверiв, на "Украiнi" мiняв передню зiрочку на маленьку вiд "Орлятка". Коротше: в горб зiрочки мають бути обi однаковi, або близько, якось так Незнаю

IVP
Ст. модератор


Репутація: 58
Offline

Повідомлень: 1987

Moskalowka


« Відповідь #18 : 23:17, 14 Серпня 2011 »

залежно від стрімкості і протяжності горба робиш впринципі як тобі зручно, взагалі-то я роблю так, якшо горб не дуже стрімкий але довгенький то можна на задню касету переключити на 1 або 2 зірочку а передня касета на 2 зірочці, тобто середня з трьох.

якшо горб крутіший то кладеш спереді саму меншу а ззаді на 2 зірку, так вже будеш бачити  чи тобі виходить крутити, якшо ні, то задню переключаєш на 1 і їдеш на 1 передачі, тобто спереді сама менша зірка і ззаді сама більша.
KosivArt
Адміністратор


Репутація: 101
Offline

Повідомлень: 6509


« Відповідь #19 : 00:08, 15 Серпня 2011 »

Для задньої першої або другої треба включати передню першу (найменшу), інакше на передній другій від перекосу зношуються ланц і зірки 
Gorolya
Абориген


Репутація: 64
Offline

Повідомлень: 982
Awards: KosivArt Нікнейм 2010


« Відповідь #20 : 00:19, 15 Серпня 2011 »

Для задньої першої або другої треба включати передню першу (найменшу), інакше на передній другій від перекосу зношуються ланц і зірки 

тю) все так просто)  crazy
Тарас Пасимок
Абориген


Репутація: 49
Offline

Повідомлень: 2572


« Відповідь #21 : 00:22, 15 Серпня 2011 »

Для задньої першої або другої треба включати передню першу (найменшу), інакше на передній другій від перекосу зношуються ланц і зірки  

вірю, але я от помітив, що мій передній перемикач не в захваті від частої зміни 1 на 2 і на 3 і 3 на 2 і на 1 передніх зірок - а це актуально для гірських напрямків наприклад бабин чи Яворів - де часто дорога йдк стрімко в гору і в низ

не хоче швидко чіпляти ланс, йде прокрутка - що робити?



KosivArt
Адміністратор


Репутація: 101
Offline

Повідомлень: 6509


« Відповідь #22 : 00:26, 15 Серпня 2011 »

Тре підтягнути трос перемикання передачі
KosivArt
Адміністратор


Репутація: 101
Offline

Повідомлень: 6509


« Відповідь #23 : 00:36, 15 Серпня 2011 »

А на рахунок підйомів, то краще крутити частіше але з меншим зусиллям, і для колін це краще.
Тарас Пасимок
Абориген


Репутація: 49
Offline

Повідомлень: 2572


« Відповідь #24 : 00:50, 15 Серпня 2011 »

А на рахунок підйомів, то краще крутити частіше але з меншим зусиллям, і для колін це краще.

ясно буду пробувати!  Smiley
IVP
Ст. модератор


Репутація: 58
Offline

Повідомлень: 1987

Moskalowka


« Відповідь #25 : 08:32, 15 Серпня 2011 »

Для задньої першої або другої треба включати передню першу (найменшу), інакше на передній другій від перекосу зношуються ланц і зірки 

перекос це коли на задній і на передні стоять самі більші зірки...
Burkut
Фахівець


Репутація: 12
Offline

Повідомлень: 310


« Відповідь #26 : 09:03, 15 Серпня 2011 »

крутити треба по відчуттям - це приходить з досвідом.
бо там, де один їде на 2-3, інший і на 2-1 коліна зламає. до того ж набори зірок на різних велосипедах різні wink3
просто не повинно бути тяжко крутити педалі(завжди, і по рівному теж).
щоб чіткіше переключалось, потрібно перемикати передачі ще до того, як пішла складна ділянка. тобто якщо ти летиш вниз, а зара буде підйом стрімкий, то перемкнись або ще на спуску, або на початку підйому, коли ти їдеш накатом. це теж приходить з досвідом. ну й підтягнути троса, якщо така ж проблема є й на рівному

Радість — це те, що дається з боєм.
Ні краплі смутку, ні краплі сумніву...
Burkut
Фахівець


Репутація: 12
Offline

Повідомлень: 310


« Відповідь #27 : 09:07, 15 Серпня 2011 »

перекос це коли на задній і на передні стоять самі більші зірки...
або самі малі.
взагалі я намагаюсь не використовувати  з малою передньою 2-3 малі задні, с середньою крайні ззаду, а з великою  2-3 великі ззаду. до того ж ці передачі дублються, тобто 1-8, це ті ж самі зусилля, що й 2-5. але 2-5 без перекосу

Радість — це те, що дається з боєм.
Ні краплі смутку, ні краплі сумніву...
IVP
Ст. модератор


Репутація: 58
Offline

Повідомлень: 1987

Moskalowka


« Відповідь #28 : 09:55, 15 Серпня 2011 »

або самі малі.
взагалі я намагаюсь не використовувати  з малою передньою 2-3 малі задні, с середньою крайні ззаду, а з великою  2-3 великі ззаду. до того ж ці передачі дублються, тобто 1-8, це ті ж самі зусилля, що й 2-5. але 2-5 без перекосу

Я собі вже підібрав такі передачі

п. касета----------------з.касета

1-2-------------------------1-2
2----------------------------1-2-3
3----------------------------3-4-5-6-7-8-9

ось такі в мене передачі виходять )))
Тарас Пасимок
Абориген


Репутація: 49
Offline

Повідомлень: 2572


« Відповідь #29 : 12:13, 15 Серпня 2011 »

а для чого тоді виробники велосипедів роблять 21-24 передачі, якщо все одно всі їх не можна чи не варто використовувати? crazy
Сторінок: 1 [2] 3 4 ... 7 |   Нагору
  Друк  
 
Перейти в:  

© 2007—2024 KosivArt | Працює на SMF