Burkut
Фахівець
Репутація: 12
Offline
Повідомлень: 310
|
|
« Відповідь #15 : 00:00, 19 Липня 2011 » |
|
кепка з пінопласту - то святе. скільки про це вже було сказано, що я й повторюватись не хочу. до речі, непогані окуляри є й дешевше 200 грн. а інтернет-каталог лише для того, щоб вибрати ті, що подобаються зовні, а потім шукати їх в магазинах. у нас, в києві, з цим проблем немає. ось тут пишуть, що купити їх можна і в франику і в чернівцях, але як підказує досвід, що там є далеко не весь асортимент
|
Радість — це те, що дається з боєм. Ні краплі смутку, ні краплі сумніву...
|
|
|
|
Тарас Пасимок
Абориген
Репутація: 49
Offline
Повідомлень: 2572
|
|
« Відповідь #16 : 22:20, 14 Серпня 2011 » |
|
цікавить таке питання - як правильно підкорювати стрімкі чи довгі підйоми на велосипеді? тобто я розумію, що змінюєш передачу і крутиш педалі, але от помітив, що не завжди вдається вибрати правильну передачу, коли вдається то легко, а коли ні, то йдеш у верх пішки от є з Кутів в Косів файний горб - хай буде за приклад!
|
|
|
|
wildperson
Модератор
Репутація: 83
Offline
Повідомлень: 2667
|
|
« Відповідь #17 : 22:37, 14 Серпня 2011 » |
|
цікавить таке питання - як правильно підкорювати стрімкі чи довгі підйоми на велосипеді? тобто я розумію, що змінюєш передачу і крутиш педалі, але от помітив, що не завжди вдається вибрати правильну передачу, коли вдається то легко, а коли ні, то йдеш у верх пішки от є з Кутів в Косів файний горб - хай буде за приклад! Тут зараз набiжить профi, все порадять. А я, як повний чайник, що нiколи не мав таких роверiв, на "Украiнi" мiняв передню зiрочку на маленьку вiд "Орлятка". Коротше: в горб зiрочки мають бути обi однаковi, або близько, якось так
|
|
|
|
IVP
Ст. модератор
Репутація: 58
Offline
Повідомлень: 1987
Moskalowka
|
|
« Відповідь #18 : 23:17, 14 Серпня 2011 » |
|
залежно від стрімкості і протяжності горба робиш впринципі як тобі зручно, взагалі-то я роблю так, якшо горб не дуже стрімкий але довгенький то можна на задню касету переключити на 1 або 2 зірочку а передня касета на 2 зірочці, тобто середня з трьох.
якшо горб крутіший то кладеш спереді саму меншу а ззаді на 2 зірку, так вже будеш бачити чи тобі виходить крутити, якшо ні, то задню переключаєш на 1 і їдеш на 1 передачі, тобто спереді сама менша зірка і ззаді сама більша.
|
|
|
|
KosivArt
Адміністратор
Репутація: 101
Offline
Повідомлень: 6509
|
|
« Відповідь #19 : 00:08, 15 Серпня 2011 » |
|
Для задньої першої або другої треба включати передню першу (найменшу), інакше на передній другій від перекосу зношуються ланц і зірки
|
|
|
|
Gorolya
Абориген
Репутація: 64
Offline
Повідомлень: 982 Awards: KosivArt Нікнейм 2010
|
|
« Відповідь #20 : 00:19, 15 Серпня 2011 » |
|
Для задньої першої або другої треба включати передню першу (найменшу), інакше на передній другій від перекосу зношуються ланц і зірки тю) все так просто)
|
|
|
|
Тарас Пасимок
Абориген
Репутація: 49
Offline
Повідомлень: 2572
|
|
« Відповідь #21 : 00:22, 15 Серпня 2011 » |
|
Для задньої першої або другої треба включати передню першу (найменшу), інакше на передній другій від перекосу зношуються ланц і зірки вірю, але я от помітив, що мій передній перемикач не в захваті від частої зміни 1 на 2 і на 3 і 3 на 2 і на 1 передніх зірок - а це актуально для гірських напрямків наприклад бабин чи Яворів - де часто дорога йдк стрімко в гору і в низ не хоче швидко чіпляти ланс, йде прокрутка - що робити?
|
|
|
|
KosivArt
Адміністратор
Репутація: 101
Offline
Повідомлень: 6509
|
|
« Відповідь #22 : 00:26, 15 Серпня 2011 » |
|
Тре підтягнути трос перемикання передачі
|
|
|
|
KosivArt
Адміністратор
Репутація: 101
Offline
Повідомлень: 6509
|
|
« Відповідь #23 : 00:36, 15 Серпня 2011 » |
|
А на рахунок підйомів, то краще крутити частіше але з меншим зусиллям, і для колін це краще.
|
|
|
|
Тарас Пасимок
Абориген
Репутація: 49
Offline
Повідомлень: 2572
|
|
« Відповідь #24 : 00:50, 15 Серпня 2011 » |
|
А на рахунок підйомів, то краще крутити частіше але з меншим зусиллям, і для колін це краще.
ясно буду пробувати!
|
|
|
|
IVP
Ст. модератор
Репутація: 58
Offline
Повідомлень: 1987
Moskalowka
|
|
« Відповідь #25 : 08:32, 15 Серпня 2011 » |
|
Для задньої першої або другої треба включати передню першу (найменшу), інакше на передній другій від перекосу зношуються ланц і зірки перекос це коли на задній і на передні стоять самі більші зірки...
|
|
|
|
Burkut
Фахівець
Репутація: 12
Offline
Повідомлень: 310
|
|
« Відповідь #26 : 09:03, 15 Серпня 2011 » |
|
крутити треба по відчуттям - це приходить з досвідом. бо там, де один їде на 2-3, інший і на 2-1 коліна зламає. до того ж набори зірок на різних велосипедах різні просто не повинно бути тяжко крутити педалі(завжди, і по рівному теж). щоб чіткіше переключалось, потрібно перемикати передачі ще до того, як пішла складна ділянка. тобто якщо ти летиш вниз, а зара буде підйом стрімкий, то перемкнись або ще на спуску, або на початку підйому, коли ти їдеш накатом. це теж приходить з досвідом. ну й підтягнути троса, якщо така ж проблема є й на рівному
|
Радість — це те, що дається з боєм. Ні краплі смутку, ні краплі сумніву...
|
|
|
Burkut
Фахівець
Репутація: 12
Offline
Повідомлень: 310
|
|
« Відповідь #27 : 09:07, 15 Серпня 2011 » |
|
перекос це коли на задній і на передні стоять самі більші зірки...
або самі малі. взагалі я намагаюсь не використовувати з малою передньою 2-3 малі задні, с середньою крайні ззаду, а з великою 2-3 великі ззаду. до того ж ці передачі дублються, тобто 1-8, це ті ж самі зусилля, що й 2-5. але 2-5 без перекосу
|
Радість — це те, що дається з боєм. Ні краплі смутку, ні краплі сумніву...
|
|
|
IVP
Ст. модератор
Репутація: 58
Offline
Повідомлень: 1987
Moskalowka
|
|
« Відповідь #28 : 09:55, 15 Серпня 2011 » |
|
або самі малі. взагалі я намагаюсь не використовувати з малою передньою 2-3 малі задні, с середньою крайні ззаду, а з великою 2-3 великі ззаду. до того ж ці передачі дублються, тобто 1-8, це ті ж самі зусилля, що й 2-5. але 2-5 без перекосу
Я собі вже підібрав такі передачі п. касета----------------з.касета 1-2-------------------------1-2 2----------------------------1-2-3 3----------------------------3-4-5-6-7-8-9 ось такі в мене передачі виходять )))
|
|
|
|
Тарас Пасимок
Абориген
Репутація: 49
Offline
Повідомлень: 2572
|
|
« Відповідь #29 : 12:13, 15 Серпня 2011 » |
|
а для чого тоді виробники велосипедів роблять 21-24 передачі, якщо все одно всі їх не можна чи не варто використовувати?
|
|
|
|
|
|