так це не трекери. це повноцінні навігатори.
як у нас зараз проходять походи:
1. ми вирішуємо, що на паску 3 вихідних, і вже має бути тепло.
2. вирішуємо, що в горах ще може лежати сніг, а от десь по тернопільщині чи вінничині буде якраз класно катати.
3. гуглим цікаві поінти. забиваємо їх на карті в озі експлорер.
потім дивимось, як би зробити маршрут, щоб зачепити побільше поінтів. прикидуєм той маршрут+ робимо на всяк випалок кілька альтернативних варіантів зі зрізками, більше по дорогам/чи більше по сракам.
4. накидуєм роут. він звичайно приблизний, бо найточніша карта зараз, це радянська генштабіська 500метрівка, але вона старіша за половину форумчан тут
наприклад на день незалежності ми проклали маршрут по дорогі від делятина до г рокита, так там на тій "дорозі" вже 3метрові дерева ростуть.
5. закачуємо кілька карт(генштаб той же+ якась менш точна, зате сучасна, якщо є така можливість) на девайс та наш приблизний роут та поінти.
6. їдем. жпс зручно використовувати і для пошуку місць для стоянки, наприклад, коли вечоріє, дивишся, де недалеко є вода і ліс. як доїхати до найближчого населеного пункту та й просто це карта з компасом в одному флаконі
ми паперову карту тепер берем лише, щоб перестрахуватись на випадок, що щось з нафігатором станеться.
карту поки з рюкзака дістанеш, розвернеш(що на вітрі боком вилазить, а планшет - зайва вага
), щоб глянути куди звернути на розвилці, то з навігатором у нас штурман їде першим, і на ходу дивиться, куди звертати.
знову ж таки, поки їдем, ставим поінти, як щось цікаве побачили(ну і також на ті, що запланували. щоб потім інші їх не шукали, а їхали на координати). по приїзду додому, можна оформити трек+ поінти і додати свій опис. мо комусь в майбутньому стане в пригоді
туристичний навігатор можна використовувати і в машині, хоч він і не такий зручний там, як автонавігатор