Муки вибору
Косів: форум міста та району
23:00, 15 Липня 2019 *
Ласкаво просимо, Гість. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтеся.
Увійти
 
 
   Початок   Допомога Пошук Увійти Реєстрація WAP  
Сторінок: 1 2 3 [4] |   Вниз
  Друк  
Автор Тема: Муки вибору  (Прочитано 32191 раз)
anv
Абориген


Репутація: 13
Offline

Повідомлень: 701


« Відповідь #45 : 20:41, 27 Січня 2012 »

ПОПЕРЕДЖЕННЯ!!! даний ролік містить ненормативну лексику
для тих хто хоче придбати  Toyota Camry
Ну й уржався... 23хвилини чувак розказує який він ослик. Цікаво він з зав"язаними очима купував машину crazy, а потім прозрів. Потім він правда визнав, що камрі для комбайнерів wall. Що тут скажеш машина маскальської зборки, а чувак повний долбісераунд, але самий тест правдивий і реалістичний(лиш де цей драйвер був коли її купував(певне бухав до і після покупки, а коли похмелився...) rofl rofl rofl
KosivArt
Адміністратор


Репутація: 100
Offline

Повідомлень: 6398


« Відповідь #46 : 12:04, 28 Січня 2012 »

Йо, веселе відео good хлопу можна професійно вести огляди Smiley

А хто знає, в Україні вже є повноцінні електрокари, не гібриди?
Бо з такими цінами на бензин-соляру (курва ціна як за євро 5, а в реалі до євро 3 не дотягує) далеко на заїдеш
anv
Абориген


Репутація: 13
Offline

Повідомлень: 701


« Відповідь #47 : 12:07, 28 Січня 2012 »

Йо, веселе відео good хлопу можна професійно вести огляди Smiley

А хто знає, в Україні вже є повноцінні електрокари, не гібриди?
Бо з такими цінами на бензин-соляру (курва ціна як за євро 5, а в реалі до євро 3 не дотягує) далеко на заїдеш
Э в продажі китайські електрокари, але сказати, що вони повноцінні дуже важко... Краще почекати ще якихось пару років або брати дизельну малолітражку Ось деякі посилання
і офіц. сайт цього елктро чуда на колесахhttp://bioauto.com.ua/
♠S.Y.♠
Абориген


Репутація: 21
Offline

Повідомлень: 616


Май нейм Юра . Foto by Nikon.

587544552
« Відповідь #48 : 12:14, 28 Січня 2012 »

Треба ще знати скільки коштують нові батареї заміна батареї може вийти дорожче ніж їздити на нафті . У Станіславі є електромобіль але власник каже що вгорби не дуже їде .

В нас єдина мета - Україна свята, нездолана ніким і ніколи !!!
anv
Абориген


Репутація: 13
Offline

Повідомлень: 701


« Відповідь #49 : 12:27, 28 Січня 2012 »

Треба ще знати скільки коштують нові батареї заміна батареї може вийти дорожче ніж їздити на нафті . У Станіславі є електромобіль але власник каже що вгорби не дуже їде .
Та там стоять такі батареї, як до мого буса, але там їх 10 штук(ціна однієї 1300грн) то раз на 3 роки треба буде міняти, але чи протяне акумулятор 3 роки після 800-1000 повних зарядок і розрядок і при нашому кліматі це тож питання. Дивився відеогляд американець їздив на гібриді Хонда цивік і порівнював розхід з стандартним цивіком і думав, що зекономив, але коли через 3.5 роки поміняв батарею то з тих грошей, що він нібито наекономив залишилось менше, як 50 баксів.
♠S.Y.♠
Абориген


Репутація: 21
Offline

Повідомлень: 616


Май нейм Юра . Foto by Nikon.

587544552
« Відповідь #50 : 13:42, 28 Січня 2012 »

Також бачив тест електромобіля якщо включати пічку чи кондер заряд паде на половину . Був заїзд у супермаркет елавто загрузили по повній ледве  доїхали до точки призначення . Моя думка що елавто ще не досконалі .

В нас єдина мета - Україна свята, нездолана ніким і ніколи !!!
ploskonos
Абориген


Репутація: 36
Offline

Повідомлень: 1392
Awards: KosivArt Порадник 2010

446895790
« Відповідь #51 : 16:45, 28 Січня 2012 »

Поки що про наявність повноцінного альтернативного транспортного засобу говорити рано.
Назар правильно пише - в даний момент найкращий варіант - дизельна малолітражка.Розхід спокійно в 5 л на сотню вкладається ,і в дизеля є особливість -  не настільки збільшується розхід по місту ,як в бензинових.
anv
Абориген


Репутація: 13
Offline

Повідомлень: 701


« Відповідь #52 : 14:54, 13 Лютого 2012 »

Пан сам собі склепав електрокарhttp://auto.ria.ua/auto_daewoo_matiz_6931861.html. Правда я чогось ще в ці саморобки слабо вірю... На днях по 1 автомобільному в новинах показували, що в Норвегії заводські електрокари від Хонди в холод не хочуть працювати, але хто його знає може через пару років всі будем електрику проводити в машинки
vyluzja Franka
Абориген


Репутація: 50
Offline

Повідомлень: 832

життя шкодить здоров'ю


« Відповідь #53 : 14:04, 15 Лютого 2012 »

Поки що про наявність повноцінного альтернативного транспортного засобу говорити рано.
Назар правильно пише - в даний момент найкращий варіант - дизельна малолітражка.Розхід спокійно в 5 л на сотню вкладається ,і в дизеля є особливість -  не настільки збільшується розхід по місту ,як в бензинових.
Щодо дизельної малолітражки - то вона мала би споживати десь приблизно 2 2,5 л. палива на 100 км. ну 3 максимум. Бо з досвіду маю такий розхід в середньому  - турбований дизель (10-ти річний) 2,2 (96кВт) - 7,5л  2,0 турбований (145 коней) - 5,7- 6.0 л. і тепер бачив тест опеля нової меріви там заявляють на 1,9 дизелі 4,5 розхід по трасі.
Виходячи з того, що на халяву їздити нереально крім ровера Smiley я все таки за дизель, (або як варіант економії - газ) або ще є варіант якщо вже нафта закінчиться і буде проблема з водою почнуть таки робити водневі авто і все одно за воду будем платити як за бензин тепер Smiley Хлопаки - це бізнес і за дякую на серійних машинах ми їздити не будемо.
Чув один дядько в Розтоках присобачив якийсь каталізатор до карбюратора, генерує з води і впорскує водень в паливну суміш - фігня затратна але авто літає Smiley
Сторінок: 1 2 3 [4] |   Нагору
  Друк  
 
Перейти в:  

© 2007—2019 KosivArt | Працює на SMF