Ну й файно,що визначився.
На завершення хочу пояснити слідуюче:Нива в базовій комплектації має досить високу прохідність,однозначно вищу ніж Бобік в базовій комплектації.
Але практично відсутність можливості апгрейду.
Бобік же,для того ,щоб став по прохідності відповідати Нивці,повинен пройти хоча б такі мінімальніі вдосконалення:заміна коліс,бо рідні вузькі у глині взагалі не їдуть - це 1000у.о.з дисками;
Установка лебідки - якщо Нивку четверо хлопів з болота виштовхають,то з Бобом цей номер не проходить - 500-800у.о;
Установка дискових гальм - обов"язково,бо рідні слабо гальмують,а після їзди по болотах і ріках взагалі не тримають,поки не просохнуть - це 600-700у.о.
Установка пічки,іде здається жигулівська - недорого;
Установка бачка - омивача лобового скла, бо в стандартній комплектації нема - теж копійки.
Шумоізоляція - бажано,бо голова троха гудить після кількох годин їзди - відносно недорого.
Ну а якщо поставити блокування диференціалів,гідропідсилювач керма,каркас безпеки,шнорхель - ну то Нивка близько не стоїть,але тобі цього не потрібно,це вже для джипінгу,а не для польовання.
От і рахуйте.
І завжди пам"ятати золоте правило джипера:чим крутіший джип - тим дальше іти за трактором))